Influencer Marketing

Neden

Daha yaygın erişim için

Doğru hedef kitleyi seçebilmek için

Duygusal bağlar kurabilmek için

Ölçülebilir iletişim yatırımı için

Tüketiciyi hemen harekete geçirmek için

Nasıl

Brief

Analiz

Hedef Kitle

Kurgu

İsim Seçimi

Kampanya

Raporlama

Teklif Al

    Örnek Çalışmalar

    HEDEF

    Burberry Beauty ‘nin yeni seri lansmanını yapmak ve Beymen üzerinden satışa yönlendirmek.

    NASIL

    Rachel Araz Kiresepi ile 3 aylık bir anlaşma yaparak, her ay farklı konsept ve ürünler ile yaptığımız iş birlikleri ile hem ürünleri tanıttık hem de satışa yönlendirdik.

    INFLUENCER SAYISI: 1

    SONUÇ

    Toplamda 1.450.293 erişim

    HEDEF

    Farklı zamanlarda gerçekleşen kampanyaların iletişimini yapmak. Mağaza ve online satışa trafik sağlamak.

    NASIL

    Markanın yönlendirdiği kampanyalara uygun influencerlar ile hem mağaza ziyaretleri hem de online satışa yönlendirdiğimiz iş birlikleri yaptık.

    SÜREKLİ İLETİŞİM

    HEDEF

    Pimapen markasının başlattığı ‘’Şehri Sessize Al’’ sosyal sorumluluk projesini duyurmak.

    NASIL

    Anlaştığımız influencerlar ile yaptığımız post ve hikaye çalışmaları ile birlikte Youtube kanalına da yer vererek bir çok sosyal medya platformundan projenin duyurulmasını sağladık.

    INFLUENCER SAYISI: 13

    SONUÇ: Toplamda 1.243.004 erişim

    HEDEF

    LG UltraFine Ergo Monitör’ün özelliklerinin doğal bir kurgu içerisinde anlatılmasını sağlamak.

    NASIL

    Daire Youtube kanalı ile Bodrum’da yaşayan bir mimarın evine ürünü entegre ettirdik ve üründen bahsedilen bir içerik işbirliği yaptık.

    INFLUENCER SAYISI: 1

    SONUÇ

    Toplam 316.700 gösterim

    HEDEF

    Markanın yeni ürünü Metallic Textliner’ı moda bağlamında tüketicilere tanıtmak ve marka hesabında yürütülen bir kampanyaya dikkati çekmek.

    NASIL

    Anlaştığımız influencerlara Dynavit Collagen ürünlerini gönderip, markanın hazırladığı filtreler ile story çalışmaları yaptırdık. Marka sayfasına linkler verdirdik.

    INFLUENCER SAYISI: 10

    SONUÇ

    Toplam 494.325 erişim

    HEDEF

    Türkiye İş Bankası’nın kurumsal sosyal sorumluluk projelerinin geniş kitlelere duyurulmasını sağlamak.

    NASIL

    Influencer anneler ve çocukları ile keyifli ve bilgilendirici paylaşımlar hazırlandı ve paylaşıldı.

    INFLUENCER SAYISI: 3

    SONUÇ

    Toplam 722.007 gösterim

    HEDEF

    Bosch Çevre Çocuk Tiyatrosu’nun Spotify üzerinde yayınlanan podcast serilerini geniş kitlelere ulaştırmak.

    NASIL

    Anne influencerların hikaye paylaşımları ile Bosch Çevre Çocuk Tiyatrosu’nun podcast yayınlarını duyurduk ve yönlendirme linkileri verdirdik.

    INFLUENCER SAYISI: 5

    SONUÇ

    Toplam 1.003.529 gösterim

    HEDEF

    Eski zamanların popüler karakterlerinden Snoopy’i yeni jenerasyona tanıtmak ve sevdirmek.

    NASIL

    Toyzzshop tarafından Snoopy ürünleri farklı yaş kitlelerine hitap eden iki influencerlarımıza hediye olarak gönderdi ve birinde anneler diğerinde gençleri hedefleyen içerikler paylaşıldı.

    INFLUENCER SAYISI: 2

    SONUÇ

    Toplam 2.336.862 gösterim

    HEDEF

    Dell markasının farklı hedef kilelere yönelik ürünlerinin özellikleri ile anlatılmasını sağlamak.

    NASIL

    Üç farklı sosyal medya platformunda öne çıkmış farklı isimlere ürünleri göndererek, ürün özelliklerinden bahsedilmesini sağladık. Twitch platformunda oyun hesaplarının açtıkları canlı yayınlarda oyun monitörünün performansından bahsettik. Youtube platformunda film eleştirileri yapan bir kanal ile Dell laptopun görüntü kalitesi üzerine bir ürün yerleştirme yaptık. Instagram platformunda karikatür ustası olan influencer ile keyifli bir çalışma yaptık.

    INFLUENCER SAYISI: 3

    SONUÇ

    Toplam 543.435 gösterim

    HEDEF

    Paşabahçe markasının cam ürünleri göstermek ve Anneler Gününü kutlamak.

    NASIL

    Yılmaz Kardeşler ile Paşabahçe ürünlerinin farklı sahnelerde göründüğü, neşeli bir anneler günü şarkısı yapıldı ve paylaşıldı.

    INFLUENCER SAYISI: 1

    SONUÇ

    Toplam 981.099 gösterim

    HEDEF

    Tadım markasının yeni çıkan hurmalı bar ürününü tanıtmak ve satışını arttırmak.

    NASIL

    Influencerlar ürün ile kendi doğal okazyonları içerisinde story çalışması yaparak satışa yönlendirmeli iş birliği yaptılar.

    INFLUENCER SAYISI: 11

    SONUÇ

    Toplam 844.367 gösterim

    HEDEF

    A101 Kapıda uygulamasını tüketicilere duyurmak ve indirme sayısını arttırmak.

    NASIL

    Influencerlar A101 Kapıda uygulamasını yükleyerek alışveriş süreci deneyimlerini ve kampanyaları sosyal medya hesaplarında paylaştı ve takipçilerini uygulama indirme linkine yönlendirdi.

    INFLUENCER SAYISI: 11

    SONUÇ

    Toplam 1.994.476 gösterim

    HEDEF

    Markanın yeni ürünü Metallic Textliner’ı moda bağlamında tüketicilere tanıtmak ve marka hesabında yürütülen bir kampanyaya dikkati çekmek.

    NASIL

    Instagram uygulamasının yeni popüler özelliği Reels ile renkli bir kurguda bir video çalışması yapılarak ürünler öne çıkarılıp tanıtımı yapıldı.

    INFLUENCER SAYISI: 1

    SONUÇ

    Toplam 1.307.806 gösterim

    HEDEF

    Ev kullanımına yönelik buharlı temizlik ürünlerinin tanıtımını yapmak.

    NASIL

    Evde hijyene daha çok önem gösterdiğimiz pandemi döneminde influancerlar buharlı temizlik ürünlerini kullanarak onların özellikleriden bahsettiler.

    INFLUENCER SAYISI: 3

    SONUÇ

    Toplam 555.403 gösterim

    HEDEF

    Anneler gününe özel bir proje düzenleyerek sosyal medyada takipçi sayısını arttırmak.

    NASIL

    Seçilen anne influencerlar anneler gününde takipçilerine Tadelle dolu sepetler hewdiye ederek çekilişli paylaşımlar yaptılar. Markanın takipçi sayıları birkaç katına çıktı.

    INFLUENCER SAYISI: 4

    SONUÇ

    Toplam 1.022.095 gösterim

    HEDEF

    Migros Senin İçin Lansman Kampanyası kapsamında ürün ve hizmetleri sosyal medyada öne çıkarmak ve Migros Senin İçin’in bilinirliğini arttırmak.

    NASIL

    Migros tarafından influencerlara gönderilen ve kişisel bakım ürünlerini içeren Migros Senin İçin hediye kutuları ile fotoğraf çekilen influencerlar, bu fotoğrafları Instagram hesaplarında paylaştı. Paylaşımlar düzenlenen yarışmalarla desteklendi.

    INFLUENCER SAYISI: 20

    SONUÇ

    Toplam 1.936.704 gösterim

    HEDEF

    Canon’un sömestr dönemi Pixma G3411 ürün kampanyasını ve Sevgililer Günü dönemi Zoemini ürün kampanyasını sosyal medyada öne çıkarmak, Canon Instagram hesabına etkileşim sağlamak.

    NASIL

    Canon tarafından kampanya özelindeki ürünler influencerlara gönderildi ve influencerlar bu ürün ile çektikleri ürünü ve kampanyayı öne çıkaran fotoğraflarını Instagram hesaplarında paylaştı.

    INFLUENCER SAYISI: 18

    SONUÇ

    Toplam 3.431.408 gösterim

    HEDEF

    İstegelsin’in lansman kampanyasını duyurmak, bilinirliğini arttırmak ve sosyal medya kullanıcılarını uygulama kullanımına yönlendirmek.

    NASIL

    Influencerlar istegelsin uygulamasını yükleyerek alışveriş süreci deneyimlerini ve kampanyaları sosyal medya hesaplarında paylaştı ve takipçilerini uygulama indirme linkine yönlendirdi.

    INFLUENCER SAYISI: 9

    SONUÇ

    Toplam 535.363 gösterim

    HEDEF

    Adel’in başta pastel, kuru boya vb. çocuk boyama kalemleri olmak üzere ürünlerine dikkat çekmek, masal karakterlerinin bilinirliğini artırmak ve Adel Instagram hesabına etkileşim sağlamak.

    NASIL

    Her bir influencer bir masal kahramanı ile eşleştirildi. Her biri çocuğuyla beraber o kahramanının resmini çizerek Adel’i ve ürünlerini öne çıkaracak şekilde yarışmalı paylaşımlar yaptı.

    INFLUENCER SAYISI: 5

    SONUÇ

    Toplam 1.019.834 gösterim

    HEDEF

    Back to School döneminde Türkiye’nin en büyük kırtasiye mağazalarından biri olan Panel Kırtasiye için güçlü bir sosyal medya kampanyası yapılarak markaya ve sosyal medya hesabına dikkat çekmek.

    NASIL

    Panel Kırtasiye ile birlikte belirlenen 10 Influencerdan her biri seçilen zamanlarda İstanbul – Erenköy mağazasını çocuklarıyla birlikte ziyaret ederek edindikleri alışveriş deneyimlerini sosyal medyada paylaştı ve Panel Kırtasiye sayfasına/web sitesine yönlendirme yaptı.

    INFLUENCER SAYISI: 10

    SONUÇ

    Toplam 5.087. 481 gösterim

    HEDEF

    • Wee Baby Ultra Portatif Şarjlı Göğüs Pompası ürününü tanıtmak,
    • Sosyal medyada öne çıkmak.

    NASIL

    Marka uzmanlarının ve influencerların katıldığı bir kahvaltı etkinliği düzenlendi. Etkinlikte, marka uzmanı hem kurumu hem de ürünü tanıtan bir sunum yaptı, ürün incelemesi yapıldı ve farklı zamanlarda yapılan sosyal medya paylaşımlarıyla desteklendi.

    INFLUENCER SAYISI: 13

    SONUÇ

    • Toplam 3.031.938 gösterim
    • Wee Baby Instagram hesabının takipçi sayısında artış

    HEDEF

    • E.C.A. SEREL Touch Serisini tanıtmak,
    • E.C.A. SEREL’in fuara katılımını duyurmak ve ziyaretçi sayısını arttırmak.

    NASIL

    Unicera Fuarı’na katılan E.C.A. Serel,  fuarın her bir gününde takipçilerini de davet eden birer influencera, Touch serisi ürünlerinin yer aldığı standında #dokunaçılsındokunkapansın iletişimi kapsamında yemek yaptırdı.

    INFLUENCER SAYISI: 4

    SONUÇ

    Toplam 1.678.060 gösterim

    HEDEF

    Konsept mağazacılık anlayışı ile hizmet veren addresistanbul’un yarattığı addresMiKa ‘Miniklerin Kalesi’ markasını bebekler, çocuklar, hamileler ve anne-babalar için alışveriş, etkinlikler ve eğitimin bir araya geldiği bir buluşma noktası haline getirmek.

    NASIL

    Openmedia işbirliği ile organize edilen ve iki gün süren addresMiKa festivalinde seçkin markalar, İstanbullu aileler ve influencerlar bir araya geldi.

    SONUÇ

    Markalar iki gün boyunca kendileri için hazırlanmış şık stantlarda ürünlerini sergileyip satış yaparken, festivale katılan influencerlar renkli aktivite alanlarından yaptıkları sosyal medya paylaşımlarıyla addresMiKa ‘Miniklerin Kalesi’ markasını duyurdu.

    HEDEF

    Her ay bir şehirdeki annelerle buluşmak ve binlerce anneye dokunmak.

    NASIL

    İki gün süren etkinliğin ilk gününde şehir gezisi yapılarak şehir turizmine destek sağlanırken, ikinci gününde ise ilde yaşayan anneler ve aileleri & influencerlar & sponsor markalar söyleşi kapsamında bir araya getirildi. Etkinlik esnasında kurulan stantlar, sunumlar, yarışmalar ve sosyal medya paylaşımları ile kapsamlı bir etkileşim gerçekleştirildi.

    INFLUENCER SAYISI: 36

    SONUÇ

    Toplam 96.930.734 gösterim

    (Etkinlik başına ortalama 3.877.229 gösterim)