HEDEF
Burberry Beauty ‘nin yeni seri lansmanını yapmak ve Beymen üzerinden satışa yönlendirmek.
NASIL
Rachel Araz Kiresepi ile 3 aylık bir anlaşma yaparak, her ay farklı konsept ve ürünler ile yaptığımız iş birlikleri ile hem ürünleri tanıttık hem de satışa yönlendirdik.
INFLUENCER SAYISI: 1
SONUÇ
Toplamda 1.450.293 erişim
HEDEF
Farklı zamanlarda gerçekleşen kampanyaların iletişimini yapmak. Mağaza ve online satışa trafik sağlamak.
NASIL
Markanın yönlendirdiği kampanyalara uygun influencerlar ile hem mağaza ziyaretleri hem de online satışa yönlendirdiğimiz iş birlikleri yaptık.
SÜREKLİ İLETİŞİM
HEDEF
Pimapen markasının başlattığı ‘’Şehri Sessize Al’’ sosyal sorumluluk projesini duyurmak.
NASIL
Anlaştığımız influencerlar ile yaptığımız post ve hikaye çalışmaları ile birlikte Youtube kanalına da yer vererek bir çok sosyal medya platformundan projenin duyurulmasını sağladık.
INFLUENCER SAYISI: 13
SONUÇ: Toplamda 1.243.004 erişim
HEDEF
LG UltraFine Ergo Monitör’ün özelliklerinin doğal bir kurgu içerisinde anlatılmasını sağlamak.
NASIL
Daire Youtube kanalı ile Bodrum’da yaşayan bir mimarın evine ürünü entegre ettirdik ve üründen bahsedilen bir içerik işbirliği yaptık.
INFLUENCER SAYISI: 1
SONUÇ
Toplam 316.700 gösterim
HEDEF
Markanın yeni ürünü Metallic Textliner’ı moda bağlamında tüketicilere tanıtmak ve marka hesabında yürütülen bir kampanyaya dikkati çekmek.
NASIL
Anlaştığımız influencerlara Dynavit Collagen ürünlerini gönderip, markanın hazırladığı filtreler ile story çalışmaları yaptırdık. Marka sayfasına linkler verdirdik.
INFLUENCER SAYISI: 10
SONUÇ
Toplam 494.325 erişim
HEDEF
Türkiye İş Bankası’nın kurumsal sosyal sorumluluk projelerinin geniş kitlelere duyurulmasını sağlamak.
NASIL
Influencer anneler ve çocukları ile keyifli ve bilgilendirici paylaşımlar hazırlandı ve paylaşıldı.
INFLUENCER SAYISI: 3
SONUÇ
Toplam 722.007 gösterim
HEDEF
Bosch Çevre Çocuk Tiyatrosu’nun Spotify üzerinde yayınlanan podcast serilerini geniş kitlelere ulaştırmak.
NASIL
Anne influencerların hikaye paylaşımları ile Bosch Çevre Çocuk Tiyatrosu’nun podcast yayınlarını duyurduk ve yönlendirme linkileri verdirdik.
INFLUENCER SAYISI: 5
SONUÇ
Toplam 1.003.529 gösterim
HEDEF
Eski zamanların popüler karakterlerinden Snoopy’i yeni jenerasyona tanıtmak ve sevdirmek.
NASIL
Toyzzshop tarafından Snoopy ürünleri farklı yaş kitlelerine hitap eden iki influencerlarımıza hediye olarak gönderdi ve birinde anneler diğerinde gençleri hedefleyen içerikler paylaşıldı.
INFLUENCER SAYISI: 2
SONUÇ
Toplam 2.336.862 gösterim
HEDEF
Dell markasının farklı hedef kilelere yönelik ürünlerinin özellikleri ile anlatılmasını sağlamak.
NASIL
Üç farklı sosyal medya platformunda öne çıkmış farklı isimlere ürünleri göndererek, ürün özelliklerinden bahsedilmesini sağladık. Twitch platformunda oyun hesaplarının açtıkları canlı yayınlarda oyun monitörünün performansından bahsettik. Youtube platformunda film eleştirileri yapan bir kanal ile Dell laptopun görüntü kalitesi üzerine bir ürün yerleştirme yaptık. Instagram platformunda karikatür ustası olan influencer ile keyifli bir çalışma yaptık.
INFLUENCER SAYISI: 3
SONUÇ
Toplam 543.435 gösterim
HEDEF
Paşabahçe markasının cam ürünleri göstermek ve Anneler Gününü kutlamak.
NASIL
Yılmaz Kardeşler ile Paşabahçe ürünlerinin farklı sahnelerde göründüğü, neşeli bir anneler günü şarkısı yapıldı ve paylaşıldı.
INFLUENCER SAYISI: 1
SONUÇ
Toplam 981.099 gösterim
HEDEF
Tadım markasının yeni çıkan hurmalı bar ürününü tanıtmak ve satışını arttırmak.
NASIL
Influencerlar ürün ile kendi doğal okazyonları içerisinde story çalışması yaparak satışa yönlendirmeli iş birliği yaptılar.
INFLUENCER SAYISI: 11
SONUÇ
Toplam 844.367 gösterim
HEDEF
A101 Kapıda uygulamasını tüketicilere duyurmak ve indirme sayısını arttırmak.
NASIL
Influencerlar A101 Kapıda uygulamasını yükleyerek alışveriş süreci deneyimlerini ve kampanyaları sosyal medya hesaplarında paylaştı ve takipçilerini uygulama indirme linkine yönlendirdi.
INFLUENCER SAYISI: 11
SONUÇ
Toplam 1.994.476 gösterim
HEDEF
Markanın yeni ürünü Metallic Textliner’ı moda bağlamında tüketicilere tanıtmak ve marka hesabında yürütülen bir kampanyaya dikkati çekmek.
NASIL
Instagram uygulamasının yeni popüler özelliği Reels ile renkli bir kurguda bir video çalışması yapılarak ürünler öne çıkarılıp tanıtımı yapıldı.
INFLUENCER SAYISI: 1
SONUÇ
Toplam 1.307.806 gösterim
HEDEF
Ev kullanımına yönelik buharlı temizlik ürünlerinin tanıtımını yapmak.
NASIL
Evde hijyene daha çok önem gösterdiğimiz pandemi döneminde influancerlar buharlı temizlik ürünlerini kullanarak onların özellikleriden bahsettiler.
INFLUENCER SAYISI: 3
SONUÇ
Toplam 555.403 gösterim
HEDEF
Anneler gününe özel bir proje düzenleyerek sosyal medyada takipçi sayısını arttırmak.
NASIL
Seçilen anne influencerlar anneler gününde takipçilerine Tadelle dolu sepetler hewdiye ederek çekilişli paylaşımlar yaptılar. Markanın takipçi sayıları birkaç katına çıktı.
INFLUENCER SAYISI: 4
SONUÇ
Toplam 1.022.095 gösterim
HEDEF
Migros Senin İçin Lansman Kampanyası kapsamında ürün ve hizmetleri sosyal medyada öne çıkarmak ve Migros Senin İçin’in bilinirliğini arttırmak.
NASIL
Migros tarafından influencerlara gönderilen ve kişisel bakım ürünlerini içeren Migros Senin İçin hediye kutuları ile fotoğraf çekilen influencerlar, bu fotoğrafları Instagram hesaplarında paylaştı. Paylaşımlar düzenlenen yarışmalarla desteklendi.
INFLUENCER SAYISI: 20
SONUÇ
Toplam 1.936.704 gösterim
HEDEF
Canon’un sömestr dönemi Pixma G3411 ürün kampanyasını ve Sevgililer Günü dönemi Zoemini ürün kampanyasını sosyal medyada öne çıkarmak, Canon Instagram hesabına etkileşim sağlamak.
NASIL
Canon tarafından kampanya özelindeki ürünler influencerlara gönderildi ve influencerlar bu ürün ile çektikleri ürünü ve kampanyayı öne çıkaran fotoğraflarını Instagram hesaplarında paylaştı.
INFLUENCER SAYISI: 18
SONUÇ
Toplam 3.431.408 gösterim
HEDEF
İstegelsin’in lansman kampanyasını duyurmak, bilinirliğini arttırmak ve sosyal medya kullanıcılarını uygulama kullanımına yönlendirmek.
NASIL
Influencerlar istegelsin uygulamasını yükleyerek alışveriş süreci deneyimlerini ve kampanyaları sosyal medya hesaplarında paylaştı ve takipçilerini uygulama indirme linkine yönlendirdi.
INFLUENCER SAYISI: 9
SONUÇ
Toplam 535.363 gösterim
HEDEF
Adel’in başta pastel, kuru boya vb. çocuk boyama kalemleri olmak üzere ürünlerine dikkat çekmek, masal karakterlerinin bilinirliğini artırmak ve Adel Instagram hesabına etkileşim sağlamak.
NASIL
Her bir influencer bir masal kahramanı ile eşleştirildi. Her biri çocuğuyla beraber o kahramanının resmini çizerek Adel’i ve ürünlerini öne çıkaracak şekilde yarışmalı paylaşımlar yaptı.
INFLUENCER SAYISI: 5
SONUÇ
Toplam 1.019.834 gösterim
HEDEF
Back to School döneminde Türkiye’nin en büyük kırtasiye mağazalarından biri olan Panel Kırtasiye için güçlü bir sosyal medya kampanyası yapılarak markaya ve sosyal medya hesabına dikkat çekmek.
NASIL
Panel Kırtasiye ile birlikte belirlenen 10 Influencerdan her biri seçilen zamanlarda İstanbul – Erenköy mağazasını çocuklarıyla birlikte ziyaret ederek edindikleri alışveriş deneyimlerini sosyal medyada paylaştı ve Panel Kırtasiye sayfasına/web sitesine yönlendirme yaptı.
INFLUENCER SAYISI: 10
SONUÇ
Toplam 5.087. 481 gösterim
HEDEF
NASIL
Marka uzmanlarının ve influencerların katıldığı bir kahvaltı etkinliği düzenlendi. Etkinlikte, marka uzmanı hem kurumu hem de ürünü tanıtan bir sunum yaptı, ürün incelemesi yapıldı ve farklı zamanlarda yapılan sosyal medya paylaşımlarıyla desteklendi.
INFLUENCER SAYISI: 13
SONUÇ
HEDEF
NASIL
Unicera Fuarı’na katılan E.C.A. Serel, fuarın her bir gününde takipçilerini de davet eden birer influencera, Touch serisi ürünlerinin yer aldığı standında #dokunaçılsındokunkapansın iletişimi kapsamında yemek yaptırdı.
INFLUENCER SAYISI: 4
SONUÇ
Toplam 1.678.060 gösterim
HEDEF
Konsept mağazacılık anlayışı ile hizmet veren addresistanbul’un yarattığı addresMiKa ‘Miniklerin Kalesi’ markasını bebekler, çocuklar, hamileler ve anne-babalar için alışveriş, etkinlikler ve eğitimin bir araya geldiği bir buluşma noktası haline getirmek.
NASIL
Openmedia işbirliği ile organize edilen ve iki gün süren addresMiKa festivalinde seçkin markalar, İstanbullu aileler ve influencerlar bir araya geldi.
SONUÇ
Markalar iki gün boyunca kendileri için hazırlanmış şık stantlarda ürünlerini sergileyip satış yaparken, festivale katılan influencerlar renkli aktivite alanlarından yaptıkları sosyal medya paylaşımlarıyla addresMiKa ‘Miniklerin Kalesi’ markasını duyurdu.
HEDEF
Her ay bir şehirdeki annelerle buluşmak ve binlerce anneye dokunmak.
NASIL
İki gün süren etkinliğin ilk gününde şehir gezisi yapılarak şehir turizmine destek sağlanırken, ikinci gününde ise ilde yaşayan anneler ve aileleri & influencerlar & sponsor markalar söyleşi kapsamında bir araya getirildi. Etkinlik esnasında kurulan stantlar, sunumlar, yarışmalar ve sosyal medya paylaşımları ile kapsamlı bir etkileşim gerçekleştirildi.
INFLUENCER SAYISI: 36
SONUÇ
Toplam 96.930.734 gösterim
(Etkinlik başına ortalama 3.877.229 gösterim)